Βελτιώστε τον τρόπο με τον οποίο αισθάνεστε νοητικά, σωματικά και συναισθηματικά.

Μερικές φορές νιώθουμε κουρασμένοι ή μη παραγωγικοί επειδή δεν είχαμε αρκετό ποιοτικό ύπνο. Άλλες φορές όμως, η υπνηλία μας οφείλεται σε έναν διαφορετικό ένοχο: σε μια διατροφή γεμάτη ζάχαρη. Αποδεικνύεται ότι αυτό που τρώμε και πίνουμε μπορεί να επηρεάσει το πώς αισθανόμαστε – διανοητικά, σωματικά και συναισθηματικά. Μια διατροφή που είναι πλούσια σε ζάχαρη μπορεί να μας κάνει πιο πιθανό να επιθυμούμε έναν υπνάκο μετά το φαγητό, ενώ μια διατροφή που είναι πιο πλούσια σε πρωτεΐνες μπορεί όχι μόνο να ικανοποιήσει την πείνα μας, αλλά και να μας δώσει ενέργεια για να αναλάβουμε την ημέρα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Thrive Global.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να καταναλώνετε λιγότερη ζάχαρη, ώστε να αισθάνεστε γεμάτοι ενέργεια όλη την ημέρα:

Φέρτε το γεύμα σας στη δουλειά τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Όχι μόνο εξοικονομείτε χρήματα με το να μην αγοράζετε μεσημεριανό γεύμα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, αλλά επιτρέπετε στον εαυτό σας και πιο υγιεινές επιλογές γεύματος που μπορείτε να ετοιμάσετε στο σπίτι. Δοκιμάστε να ετοιμάσετε γεύμα σε μια μέρα ρεπό από τη δουλειά ή σκεφτείτε να φέρετε τα υπολείμματα από το προηγούμενο βράδυ που είχατε μαγειρέψει στο σπίτι. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να συνδυάσετε κάποια υγιεινά σνακ με το κύριο γεύμα σας. Μερικές υγιεινές προσθήκες που μπορείτε να προσθέσετε στο γεύμα σας είναι ψιλοκομμένα λαχανικά με χούμους, ένα μήλο με αμύγδαλα ή ξηροί καρποί και μαύρη σοκολάτα!

Ικανοποιήστε το γλυκό σας με φυσικά σάκχαρα

Έχουμε την τάση να ικανοποιούμε την επιθυμία μας για ζάχαρη με «παραδοσιακά» επιδόρπια, όπως παγωτό ή μπισκότα. Αλλά τα φυσικά γλυκά τρόφιμα, όπως τα φρούτα, μπορούν να είναι εξίσου ικανοποιητικά. Επιπλέον, η επιλογή των φρούτων έναντι των επεξεργασμένων γλυκών έχει ένα επιπλέον όφελος: Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό αυξάνει και την ενυδάτωσή σας.

Αντικαταστήστε ένα ρόφημα με ζάχαρη την ημέρα με νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε κουρασμένοι, κυκλοθυμικοί και μη συγκεντρωμένοι – ή αλλιώς είναι απαραίτητο να παραμένουμε ενυδατωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Και ενώ ένα ζαχαρούχο ποτό ή σόδα μπορεί να έχει ωραία γεύση, δεν μας βοηθάει να νιώθουμε καλύτερα συνολικά. Αν είστε κάποιος που λατρεύει τα αρωματισμένα ποτά του, δοκιμάστε να αλλάξετε σε νερό με μικρά βήματα: Μπορείτε να προσθέσετε φρούτα στο νερό σας ή να δοκιμάσετε να πιείτε ένα αρωματισμένο ανθρακούχο νερό. Με αυτόν τον τρόπο, θα παραμείνετε ενυδατωμένοι και θα κόψετε κάθε περιττή ζάχαρη από τη διατροφή σας.