dyo-logo-200

Θέλετε μακριά μαλλιά που να είναι υγιή και λαμπερά; Σας έχουμε τα βήματα

Τα λαμπερά μαλλιά συνήθως ισοδυναμούν με υγιή μαλλιά, κάτι που αναζητούν οι περισσότεροι. Ωστόσο, λίγοι έχουν το χρόνο ή τις επαγγελματικές γνώσεις για το πώς να τα διατηρήσουν σταθερά λεία και απαλά στην αφή. Αν αναζητάτε μερικές γρήγορες συμβουλές για το πώς θα τα καταφέρετε, εμείς συγκεντρώσαμε τις πιο εύκολες λύσεις.  Πρώτα από όλα θα πρέπει να καθορίσετε τι τα κάνει να φαίνονται θαμπά. Κάθε μεμονωμένη τρίχα καλύπτεται με «φύλλα»  που χρησιμεύουν ως το εξωτερικό στρώμα. Όταν τα μαλλιά στεγνώνουν, όπως λόγω θερμότητας ή υγρασίας, οι άκρες τους ανασηκώνονται και αν δεν φροντίσετε για αυτές δημιουργούν τη γνωστή ψαλίδα ή τα breakages.

long-long-hair-sHC68.jpg

Έτσι, για εσάς που θέλετε να διατηρήσετε τα μακριά σας μαλλιά λαμπερά και υγιή συγκεντρώσαμε όλα τα σωστά βήματα.

Χρησιμοποιήστε ένα καθαριστικό σαμπουάν μία φορά την εβδομάδα

Τα καθαριστικά σαμπουάν έχουν σχεδιαστεί για να καθαρίζουν τη συσσώρευση προϊόντος. Τα προϊόντα που δεν έχουν ξεπλυθεί πλήρως από τα μαλλιά σας μπορεί να φράξουν τους πόρους στο τριχωτό της κεφαλής σας, εμποδίζοντας το λάδι που παράγει αυτό να εισχωρήσει στην τρίχα.

Ξεπλύνετε με κρύο νερό

Αν πάτε σε ένα κομμωτήριο που προσφέρει πλύσιμο πριν το κούρεμα, μπορεί να αισθανθείτε τη θερμοκρασία του νερού να πέφτει όταν ο κομμωτής  ξεβγάλει τα μαλλιά σας. Αυτό συμβαίνει επειδή, αν και η ζέστη «ανοίγει» τη λεγόμενη επιδερμίδα – τους θύλακες της τρίχας – των μαλλιών σας, το κρύο θα την κλείσει. Το ξέπλυμα των μαλλιών σας με κρύο νερό βοηθά στο κλείδωμα της υγρασίας.

long-hair.jpg

Χρησιμοποιήστε μια μεταξωτή ή σατέν μαξιλαροθήκη

Οι περισσότερες μαξιλαροθήκες που συνοδεύουν τα κανονικά σεντόνια σας είναι το ίδιο ύφασμα αυτά, τα οποία ωστόσο μπορεί να είναι τραχιά για τα μαλλιά σας. Χρησιμοποιήστε μεταξωτά και σατέν που είναι λεία. Αυτά δεν θα τρίβονται στα μαλλιά σας τόσο σκληρά.

Καταναλώστε τις κατάλληλες τροφές

Τα λιπαρά οξέα που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως τα ψάρια, το αβοκάντο και οι ελιές έχουν υγιή λίπη που είναι ευεργετικά για το δέρμα και τα μαλλιά. Άλλες υγιεινές επιλογές διατροφής περιλαμβάνουν: βατόμουρα, ξηροί καρποί, αυγά και σπανάκι. Μπορεί επίσης να θέλετε να δοκιμάσετε να αυξήσετε την πρόσληψη συμπληρωμάτων ιχθυελαίου. Έρευνα από το 2015 έδειξε ότι αυτό το λάδι μπορεί να προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών και να μειώσει την τριχόπτωση, ειδικά στις γυναίκες. Αν και αυτά τα συμπληρώματα δεν θα κάνουν απαραίτητα τα μαλλιά σας πιο λαμπερά, μπορεί να ενισχύσουν την υγεία τους – και αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να τους προσθέσει περισσότερη λάμψη!

long-long-hair.jpg

Προσθέστε προσωρινή λάμψη

Υπάρχουν πολλά έλαια, οροί και σπρέι στα ράφια των φαρμακείων και ειδικών καταστημάτων που μπορούν να ενισχύσουν τη λάμψη προσθέτοντας ένα στρώμα που αντανακλά το φως. Αυτό μπορεί να αποτελεί μια προσωρινή λύση αλλά είναι βέβαιο πως θα τους αφήσει πέρα από τη λάμψη και κάποια ενυδατικά στοιχεία.

Χρησιμοποιήστε διαφορετική βούρτσα

Οι τρίχες αγριόχοιρου έχουν χρησιμοποιηθεί σε βούρτσες μαλλιών εδώ και αιώνες για το απαλό άγγιγμα στα μαλλιά, σε αντίθεση με τις πλαστικές ή τις νάιλον τρίχες, που μπορούν να τραβήξουν και να προκαλέσουν σπάσιμο. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως αυτό δεν απαιτεί κάποια κακομεταχείριση των ζώων.

Χρησιμοποιήστε χρώμα μαλλιών που ενισχύει τη λάμψη

Υπάρχουν πολλές εταιρίες που ασχολούνται με τα μαλλιά και φτιάχνουν χρώματα ειδικά σχεδιασμένα για να προσθέτουν λάμψη. Φυσικά, μπορείτε πάντα να ζητήσετε από έναν hairstylist μια περιποίηση κομμωτηρίου. Δεν είναι χρώματα, αλλά αποτελούν θεραπείες που τονίζουν το ήδη υπάρχον haircolour σας και ίσως του προσδίδουν και μια πιο φωτεινή απόχρωση.

long-hair.jpg

Ελαχιστοποιήστε το θερμικό styling

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η θερμότητα κάνει το προστατευτικό εξωτερικό στρώμα της τρίχας να ανοίξει, αφήνοντάς τo ευάλωτα σε φθορά. Φυσικά, πολλοί άνθρωποι φτιάχνουν τα μαλλιά τους με θερμότητα και αν ανήκετε σε αυτούς μπορείτε να δοκιμάσετε να το κάνετε με τη χαμηλότερη ρύθμιση θερμότητας για να μειώσετε τον αντίκτυπό που έχει τελικά στα μαλλιά σας. Επίσης, εάν χρησιμοποιείτε το πιστολάκι μαλλιών σας, κρατήστε το τουλάχιστον 5 εκατοστά μακριά από το κεφάλι σας και προσπαθήστε να μην το κρατάτε για πολύ ώρα σε ένα σημείο.

Πηγή: https://glow.gr/

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao