Θα τρομάζατε και ίσως… χάνατε τον ύπνο σας αν μαθαίνατε πόσο σημαντικός είναι για την υγεία. Ο ύπνος οφείλει να είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων σας. Άν δυσκολεύεστε να σας πάρει ο Μορφέας στην αγκαλιά του μάθετε πως:

  • Δεν πρέπει να τρώτε αργά το βράδυ
  • Φροντίστε να έχετε ολοκληρώσει το δείπνο σας τουλάχιστον 3 ώρες προ ύπνου.
  • Είναι άκρως σημαντική η ώρα που πάτε για ύπνο. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να πηγαίνετε στο κρεβάτι κάθε μέρα την ίδια ώρα
  • Άπενεργοποιήστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές και ειδικά την ΤV στον χώρο που κοιμάστε
  • Προσπαθήστε να διώξετε τις άσχημες σκέψεις και τον απολογισμό της μέρας σας
  • Κάντε το δωμάτιό σας όσο πιο  σκοτεινό γίνεται. Περιορίστε  οποιαδήποτε πηγή φωτός