Η σωστή κυκλοφορία είναι το κλειδί για τη διατήρηση της βέλτιστης υγείας. Εξασφαλίζει ότι το αίμα και το οξυγόνο ρέουν συνεχώς σε όλο το σώμα, επιτρέποντας σε κάθε όργανο να λειτουργεί σωστά. Βοηθά στην ταχύτερη επούλωση των πληγών, κρατά τον εγκέφαλό σας σε εγρήγορση, διατηρεί την καρδιά σας υγιή και χαρίζει ακόμη και στην επιδερμίδα σας ένα φυσικό κοκκίνισμα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Ηenryford.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνετε το αίμα σας να χτυπάει κόκκινο. Δοκιμάστε κάποιο από τα παρακάτω:

Αυξήστε την καρδιαγγειακή άσκηση. Το τρέξιμο, η ποδηλασία ή το περπάτημα μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της κυκλοφορίας – και το ίδιο ισχύει και για τις διατάσεις πριν και μετά την άσκηση.
Αν καπνίζετε, σταματήστε το κάπνισμα. Το κάπνισμα μπορεί να εμποδίσει τη ροή του αίματος, να καταστρέψει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων και να προκαλέσει τη συσσώρευση πλάκας στις φλέβες. Όσο πιο γρήγορα κόψετε το κάπνισμα, τόσο πιο γρήγορα θα βελτιωθεί η υγεία σας.
Πίνετε μαύρο ή πράσινο τσάι. Τα αντιοξειδωτικά σε αυτά τα ροφήματα βοηθούν στην αύξηση του πλάτους των αιμοφόρων αγγείων, ώστε το σώμα σας να μπορεί να αντλεί αίμα πιο εύκολα.
Αν είστε αναιμικοί, πάρτε συμπληρώματα σιδήρου ή φάτε τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Όταν έχετε χαμηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο (ή αναιμία), δεν έχετε αρκετά ερυθρά αιμοσφαίρια για να κυκλοφορήσει το οξυγόνο σε όλο το σώμα σας. Μιλήστε με το γιατρό σας για να δείτε αν ένα συμπλήρωμα σιδήρου είναι κατάλληλο για εσάς ή ενσωματώστε στη διατροφή σας σπανάκι πλούσιο σε σίδηρο, όσπρια και κόκκινο κρέας (με μέτρο).
Στεγνό βούρτσισμα του σώματός σας. Πριν από το ντους ή το μπάνιο, δοκιμάστε αυτή την τεχνική για να τονώσετε τη ροή του αίματος: Χρησιμοποιώντας μια βούρτσα με μαλακές τρίχες, βουρτσίστε απαλά το δέρμα σας με μακριές, ανοδικές κινήσεις. Φροντίστε να ξεκινήσετε από τα πόδια σας και να ανεβείτε προς την καρδιά σας.
Μειώστε το στρες. Αυτό μπορεί να γίνει με διαλογισμό, γιόγκα ή περνώντας χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα με ασφάλεια, προσωπικά ή εικονικά.
Συμπεριλάβετε περισσότερα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στη διατροφή σας. Ψάρια όπως ο τόνος, ο σολομός και οι σαρδέλες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ροής του αίματος και είναι εξαιρετικά για την υγεία της καρδιάς. Προσπαθήστε να τα τρώτε δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα.
Φορέστε κάλτσες συμπίεσης και ανυψώστε τα πόδια σας. Η ανύψωση των ποδιών σας θα σας βοηθήσει να μετακινήσετε το αίμα προς το πάνω μέρος του σώματος και οι κάλτσες συμπίεσης ασκούν πίεση στα πόδια σας για να βοηθήσουν τα αιμοφόρα αγγεία να προωθήσουν το αίμα μέσω του σώματος μέχρι την καρδιά σας. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση του πρηξίματος και μπορεί να είναι ευεργετικές για όσες είναι έγκυες, όσους έχουν διαβήτη ή όσους στέκονται όλη μέρα στα πόδια τους.