Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 7 έως 9 ώρες ύπνου ανά βράδυ. Η τακτική λήψη λιγότερων ωρών μπορεί να επηρεάσει την υγεία σας με διάφορους τρόπους, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας British Heart Foundation. Η έρευνα δείχνει ότι τα άτομα που κοιμούνται λιγότερο από 7 ώρες τη νύχτα έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να γίνουν παχύσαρκοι. Πιστεύεται ότι αυτό συμβαίνει επειδή η στέρηση ύπνου επηρεάζει τις ορμόνες στο σώμα μας που επηρεάζουν την όρεξή μας. Πρόσφατη έρευνα από το King’s College του Λονδίνου εξέτασε αν η αύξηση του ύπνου μας μπορεί να μας βοηθήσει να τρώμε πιο υγιεινά.

Αυτή ήταν μια μικρή μελέτη με μόνο 42 συμμετέχοντες, αλλά οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η επέκταση του ύπνου των ατόμων που είχαν τακτικά λιγότερες από 7 ώρες τη νύχτα συνέβαλε στη μείωση της πρόσληψης ζαχαρούχων τροφών και ποτών.

Εάν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, υπάρχουν μερικά απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Βεβαιωθείτε ότι το δωμάτιό σας είναι δροσερό, ήσυχο και άνετο, δημιουργήστε μια χαλαρωτική ρουτίνα ύπνου, περιορίστε την καφεΐνη το βράδυ και αποφύγετε να χρησιμοποιείτε το κινητό σας πριν ξαπλώσετε.

Η άσκηση κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι επίσης σημαντική για τη μείωση του κινδύνου καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου και πιθανότατα θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

«Η στέρηση ύπνου επηρεάζει τις ορμόνες στο σώμα μας που επηρεάζουν την όρεξή μας».