200 1100 
 

Μειώστε το στρες σε 6 κινήσεις

Η μείωση του καθημερινού στρες μπορεί να είναι πιο απλή υπόθεση από ό,τι νομίζατε μέχρι σήμερα.
1. Κάντε γυμναστική. Η άσκηση μειώνει το στρες, βελτιώνει τη διάθεση και τονώνει τη συνολική σας υγεία. Επίσης, σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.
2. Αναπτύξτε νέα ενδιαφέροντα. Κάντε ένα χόμπι. Πέρα από το γεγονός ότι θα σας βοηθήσει να γεμίσετε δημιουργικά τον χρόνο σας, θα σας βοηθήσει να κάνετε νέες γνωριμίες και νέες φιλίες.
3. Διατηρήστε μια θετική διάθεση για τη ζωή.
4. Μην αφήνετε την αρνητικότητα να σας παρασύρει. Αποδεχθείτε ότι υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείτε να ελέγξετε.
5. Βρείτε τρόπους να χαλαρώνετε. Ένας καλός τρόπος είναι ο διαλογισμός.
6. Φροντίστε να ξεκουράζεστε επαρκώς και να τρώτε υγιεινά. Τα υγιεινά, ισορροπημένα γεύματα θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις αρνητικές επιδράσεις του στρες. Και προσοχή! Μην βασίζεστε στο αλκοόλ για να μειώσετε το άγχος της.