dyo-logo-200

6 τρόποι να μειώσετε το φούσκωμα

Το φούσκωμα έχει πολλές αιτίες. Μερικές από αυτές σχετίζονται με ασθένειες όπως  προβλήματα στο στομάχι ή τροφικές αλλεργίες. Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις το φούσκωμα  προκαλείται  από το πώς και τι τρώμε. Τα καλά νέα είναι ότι η πραγματοποίηση μερικών απλών αλλαγών μπορεί να μειώσει το φούσκωμα και να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Cooking Light.

  • Πίνετε περισσότερο νερό. Όταν είστε αφυδατωμένοι, το σώμα σας εξοικονομεί νερό, οδηγώντας σε φούσκωμα. Αποφύγετε τα ανθρακούχα ποτά και τα ζαχαρούχα αθλητικά ποτά και ενυδατωθείτε με περισσότερο νερό.
  • Μην τρώτε πολύ γρήγορα. Πάρτε το χρόνο σας κατά τη διάρκεια των γευμάτων και των σνακ. Η γρήγορη κατανάλωση μπορεί να σας κάνει να καταπιείτε υπερβολικό αέρα, γεγονός που συμβάλλει στο φούσκωμα. Ένα άλλο όφελος για την αργή κατανάλωση είναι ότι το μάσημα ξεκινά την πεπτική διαδικασία. Το μάσημα των τροφίμων επιτρέπει πλήρως την πέψη να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, κάτι που θα βοηθήσει στην αποφυγή του φουσκώματος.
  • Τρώτε 3 μικρά γεύματα και 2 υγιεινά σνακ κάθε μέρα. Η υπερβολική κατανάλωση φαγητού σε ένα μόνο γεύμα αυξάνει τον κίνδυνο φουσκώματος. Αντί να τρώτε τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα, τρώτε τρία μικρότερα γεύματα και δύο θρεπτικά σνακ.
  • Καταναλώστε προβιοτικά. Τα προβιοτικά είναι φυσικά βακτήρια που υποστηρίζουν την υγιή πέψη και εξισορροπούν τα κακά βακτήρια στον πεπτικό σωλήνα. Το γιαούρτι είναι μια πλούσια, ευέλικτη πηγή προβιοτικών.
  • Ενισχύστε την πρόσληψη καλίου. Το κάλιο είναι ένα μέταλλο που παίζει ρόλο στη ρύθμιση των σωματικών υγρών. Το κάλιο ξεπλένει επίσης την περίσσεια νατρίου, γεγονός που αυξάνει την κατακράτηση νερού. (Το νάτριο είναι ένα κοινό συστατικό σε επεξεργασμένα τρόφιμα.) Τα τρόφιμα πλούσια σε κάλιο περιλαμβάνουν σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπανάνες, γλυκοπατάτες, φακές και σολομό.
  • Προσθέστε διουρητικά τρόφιμα στο μενού σας. Τα διουρητικά είναι ουσίες που προκαλούν το σώμα να παράγει περισσότερα ούρα. Η κατανάλωση αυτών των τύπων τροφίμων είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να νικήσετε το φούσκωμα, επειδή βοηθούν στην απομάκρυνση επιπλέον υγρού από το σώμα.

 

 

 


Η Health Editor Προτείνει:

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao