Τι χρειάζεται η επιδερμίδα σου.

Ένα λαμπερό και υγιές δέρμα είναι κάτι που όλες οι γυναίκες επιθυμούμε. Πολλές φορές όμως ο καιρός δεν είναι ο καλύτερος σύμμαχός μας: Η ξηρασία του χειμώνα, οι απότομες αλλαγές της άνοιξης, αλλά και η έντονη ηλιοφάνεια τους καλοκαιρινούς μήνες είναι λίγοι μόνο από τους παράγοντες που επηρεάζουν το δέρμα. Ο καιρός μπορεί επομένως να είναι σκληρός με το δέρμα σου, πόσο μάλλον αν είσαι περισσότερο επιρρεπής σε τέτοιες συνθήκες.

Πώς μπορείς λοιπόν να προστατεύσεις το δέρμα σου και να το βοηθήσεις να λάμψει; Ένα όμορφο, λαμπερό δέρμα δεν είναι κάτι που μπορείς να επιτύχεις αν βασιστείς μόνο σε καλά προϊόντα ή θεραπείες. Χρειάζεται απλώς λίγη περισσότερη προσπάθεια και φροντίδα.

Βρες παρακάτω 5 συμβουλές για να αποκτήσεις το λαμπερό και υγιές δέρμα που ονειρεύεσαι!

Πιο λαμπερό δέρμα; 5 βήματα για να το αποκτήσεις

Ακολούθησε μία υγιεινή διατροφή

Οι τροφές που περιέχουν ζάχαρη διαλύουν με την πάροδο του χρόνου το κολλαγόνο και την ελαστίνη, τα δύο βασικά συστατικά που διατηρούν το δέρμα ελαστικό ώστε να μην σπάει. Αν δεν μπορείς όμως να την ελαττώσεις σε σημαντικό βαθμό προσπάθησε να καταναλώνεις καθημερινά τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Το αβοκάντο, τα βατόμουρα και τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι μερικές από τις τροφές που προστατεύουν το δέρμα και το κάνουν υγιές.

Βοήθησε το δέρμα σου να ανακάμψει

Μην αφήνεις τα νεκρά κύτταρα να συσσωρεύονται και κάνε απολέπιση λίγο πριν πέσεις για ύπνο. Η απολέπιση βοηθά στην αναζωογόνηση του δέρματος καθώς απελευθερώνει τους φραγμένους πόρους και βοηθά την κυκλοφορία του αίματος. Με αυτό τον τρόπο δίνεις στο δέρμα σου το χρόνο που χρειάζεται (όσο εσύ κοιμάσαι) για επιδιορθωθεί μετά από μία απαιτητική ημέρα.

Ενίσχυσε το δέρμα σου

Όλες γνωρίζουμε πως η ενυδατική κρέμα αποτελεί μία από τις πιο καθημερινές μας ανάγκες. Μία καλή ενυδατική κρέμα αντιμετωπίζει τη ρύπανση, το στρες, την αφυδάτωση και πολλά άλλα. Όμως προσέχεις κάθε φορά τι ακριβώς περιέχει; Αναζήτησε εκείνες που θα ενεργοποιήσουν το δέρμα σου. Για παράδειγμα κρέμες που περιέχουν συστατικά όπως το φρούτο camu camu το οποίο περιέχει βιταμίνη C 60 φορές περισσότερη από ένα πορτοκάλι.

Κάνε έναν ολοκληρωμένο ύπνο

Το δέρμα σου κουράζεται ακριβώς όπως εσύ γι αυτό προσπάθησε να κοιμάσαι κάθε βράδυ τουλάχιστον έξι με οκτώ ώρες. Μπορείς επίσης να αλείφεις λίγο μέλι στο πρόσωπό σου δύο με τρεις φορές την εβδομάδα σαν φυσικό ενυδατικό λίγο πριν κοιμηθείς. Με αυτό τον τρόπο θα καταπραΰνεις το δέρμα σου φυσικά.

Πιες νερό!

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου πίνοντας καθημερινά τουλάχιστον οκτώ με δέκα ποτήρια νερό. Ακόμη, κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό όπως καρπούζι, αγγούρι, πορτοκάλι, φράουλες και γκρέιπφρουτ.

Πηγή: madamefigaro.gr