Είναι η μάρκα που ξέρεις και προφέρεις με το μικρό όνομα της ιδρύτριάς της εδώ και επτάμισι δεκαετίες. Η Estée Lauder, η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το «τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες». Ήταν πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας. Λάτρης
αλλά και «μύτη» της αρωματοποιίας. Εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer. Η δημιουργικότητα, το πάθος και η επιμονή της άλλαξαν κυριολεκτικά τη
βιομηχανία των καλλυντικών.
Δεκαετίες πριν από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Estée Lauder πραγματοποιούσε καμπάνιες από στόμα σε στόμα. Το μότο της ήταν
«Telephone, Telegraph, Tell a Woman». Πίστευε πως οι γυναίκες στις οποίες άρεσαν τα προϊόντα της, θα τα διέδιδαν και στον περίγυρο τους.
Η Estée Lauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η Estée Lauder «έκλεισε» τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. 75 χρόνια μετά, τα καινοτόμα, εξελιγμένα και υψηλής απόδοσης προϊόντα της μάρκας πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες του κόσμου, προσεγγίζοντας τις γυναίκες με πολλούς τρόπους από τα φυσικά καταστήματα μέχρι online.
Χρόνια πολλά, Estée!