0 new issue 120618

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ

Τι να φάω όταν έχω γρίπη; Οι τροφές σύμμαχοι

Στη βάση της αρχαίας ρήσης "η τροφή σου είναι το φάρμακό σου", η επιστήμη έχει τεκμηριώσει ότι υπάρχουν τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και μπορούν να μας βοηθήσουν αποτελεσματικά στην καταπολέμηση των ιών και των λοιμώξεων. Με τα στοιχεία να δείχνουν ότι η φετινή γρίπη είναι μια από τις χειρότερες των τελευταίων ετών είναι σημαντικό να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας. Μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο και σελήνιο και αντιοξειδωτικά αποτελεί την πρώτη γραμμή άμυνάς μας κατά της γρίπης.
Ας δούμε όμως κάποιες από τις τροφές που αποτελούν τους πιο σημαντικούς συμμάχους του ανοσοποιητικού:
Τσάι: Πράσινο ή μαύρο είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικές ουσίες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και το προστατεύουν από την εισβολή βακτηρίων, ιών και μυκήτων.
Βότανα και μπαχαρικά: Περιέχουν αντιοξειδωτικά σε πολύ υψηλές συγκεντρώσεις και τα περισσότερα από αυτά έχουν αντιφλεγμονώδεις, αντι-ιικές και ανοσοενισχυτικές ιδιότητες.
Μπλούμπερις: Έχουν τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά από όλα τα άλλα φρούτα που καταναλώνουμε συνήθως. Περιέχει επίσης κερσετίνη, μια ουσία με αντιφλεγμονώδεις και αντιισταμινικές ιδιότητες, που προστατεύει μεταξύ άλλων από την καρδιαγγειακή νόσο ακόμη και τον καρκίνο. Αν δεν μπορείτε να βρείτε φρέσκα, προτιμήστε κατεψυγμένα- έχουν ακριβώς την ίδια διατροφική αξία. Καταναλώστε τα σκέτα, μέσα στο γιαούρτι σας ή σε γευστικά smoothies.
Γιαούρτι: Το γιαούρτι περιέχει ενεργές και ζωντανές καλλιέργειες που τροφοδοτούν το ανοσοποιητικό μας σύστημα με ωφέλιμα βακτήρια. Μόλις ένα φλιτζάνι γιαούρτι καθημερινά, τροφοδοτεί τον οργανισμό με το 20% του ψευδαργύρου που έχει ανάγκη ο οργανισμός ενήλικας, ένα στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Βάλτε το στο πρωινό σας και μην χάνετε την ευκαιρία να το απολαύσετε ως επιδόρπιο ή ως βραδινό.

Εκτός από το να τρώτε σωστά ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να κοιμάστε επαρκώς. Κοιμηθείτε όσο πιο πολύ μπορείτε για να βοηθήσετε τπν οργανισμό σας να επανορθώσει τις βλάβες και να αναρρώσει!