dyo-logo-200

Ποια είναι η σωστή διατροφή για την αποφυγή αιμορροΐδων;

Τι είναι οι αιμορροΐδες;

Στις αιμορροΐδες οι φλέβες στο κάτω μέρος διογκώνονται και φλεγμαίνουν. Το 75% των ατόμων που πάσχουν από αυτό είναι κυρίως στην ηλικιακή ομάδα των 45-65 ετών ή εάν κάποια είναι έγκυος. Οι αιμορροΐδες μπορεί επίσης να οδηγήσουν σε πρωκτική αιμορραγία. Είναι πρησμένες φλέβες στο κάτω μέρος του ορθού και του πρωκτού, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας ETIMES OF INDIA.

Τι προκαλεί αιμορροΐδες;

  • Γενετική
  • Πίεση κατά τις κινήσεις του εντέρου
  • Διάρροια ή δυσκοιλιότητα
  • Επιπλέον βάρος, παχυσαρκία
  • Εγκυμοσύνη
  • Διατροφή χαμηλών ινών, υψηλή κατανάλωση μεταποιημένων πικάντικων τροφίμων
  • Επίσης, τα άτομα που κάθονται ή στέκονται για πολλές ώρες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο

Πρόληψη και διατροφή για αιμορροΐδες:

  • Μια απλή αλλαγή στον τρόπο ζωής μπορεί να ανακουφίσει από τα ήπια συμπτώματα των αιμορροΐδων
  • Διαιτητικές αλλαγές με την προσθήκη περισσότερων ινών στη διατροφή μέσω ολικής αλέσεως όπως κριθάρι, κινόα, καστανό ρύζι, σίκαλη, βρώμη και όσπρια κ.λπ.
  • Προσθέτοντας μια ποικιλία φρούτων και λαχανικών όπως μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, κολοκύθια, κολοκύθα, πιπεριές, αγγούρι κλπ. Φρούτα όπως πεπόνι, αχλάδι, σμέουρα, μήλο, μπανάνα και δαμάσκηνα.

Προσθέτοντας επίσης ένα ριζικό λαχανικό την ημέρα όπως γλυκοπατάτα, καρότο, παντζάρια, γογγύλια κ.λπ.

  • Η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας  νερού θα αποτρέψει επίσης τη δυσκοιλιότητα
  • Ζήστε μια σωματικά δραστήρια ζωή και ασχοληθείτε με την τακτική σωματική δραστηριότητα για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα
  • Μην  αναβάλετε ή μην περιμένετε όταν έχετε την επιθυμία να πάτε στην  τουαλέτα
  • Διατηρήστε ένα υγιές βάρος
  • Για ταχύτερη ανακούφιση, καθίστε σε ένα ζεστό μπάνιο ή χρησιμοποιήστε μια κρέμα αιμορροΐδων

Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε:

Είναι καλή ιδέα να μειώσετε την πρόσληψη τροφών με χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που μπορεί να οδηγήσουν σε δυσκοιλιότητα και ταυτόχρονα να επιδεινώσουν τις αιμορροΐδες.

Περιορίστε την πρόσληψη γαλακτοκομικών προϊόντων, όπως γάλα, τυρί και άλλη ποικιλία.

Εκλεπτυσμένο αλεύρι όπως λευκό ψωμί, ζυμαρικά κ.λπ.

Κόκκινα και επεξεργασμένα κρέατα με χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και σε νάτριο.

Τηγανητά, αλμυρά και πικάντικα τρόφιμα που θα κάνουν τις αιμορροΐδες πιο ευαίσθητες και θα την κάνουν πιο οδυνηρή.

Τα ποτά με καφεΐνη και το αλκοόλ μπορούν να σκληρύνουν τα κόπρανα και μπορεί να αυξήσουν τον πόνο και την ταλαιπωρία.

Photos by Pexels

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao