dyo-logo-200

Χρήσιμες συμβουλές για να τρώτε υγιεινά αν εργάζεστε πολλές ώρες

Δεν έχει σημασία αν είστε επιχειρηματίας ή υπάλληλος, η επαγγελματική επιτυχία απαιτεί να εργάζεστε πολλές ώρες. Μερικές φορές, θα εργάζεστε μέχρι αργά τη νύχτα για να ολοκληρώσετε ένα σημαντικό έργο, και μερικές φορές οι πολλές ώρες εργασίας μπορεί να συνεχιστούν για μήνες, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Thrive Global.

Μην παραλείπετε το πρωινό

Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις πρωί-πρωί; Να παραλείψεις το πρωινό, φυσικά. Το πρωινό είναι η χρυσή ευκαιρία να στριμώξετε άφθονα θρεπτικά συστατικά στην κοιλιά σας πριν φύγετε για να κατακτήσετε τον κόσμο των επιχειρήσεων. Σχεδιάστε το πρωινό σας με βάση τις θερμίδες, τις πρωτεΐνες και τους υγιεινούς υδατάνθρακες και θα μείνετε χορτάτοι για πολύ καιρό.

Ωστόσο, αν επιλέξετε να παραλείψετε την προετοιμασία ενός υγιεινού πρωινού και πάτε κατευθείαν για το θερμός και έξω από την πόρτα, θα βιώσετε αναπόφευκτα τη φοβερή πρωινή κατάρρευση. Μπορείτε να περιμένετε ότι η παραγωγικότητά σας θα πέσει κατακόρυφα, θα αισθάνεστε εκνευρισμένοι και ανίκανοι να συγκεντρωθείτε, και φυσικά, θα νιώθετε πεινασμένοι χωρίς να έχετε πραγματικά χρόνο να φάτε. Μην το αφήσετε να συμβεί αυτό, αντίθετα, ξυπνήστε μισή ώρα νωρίτερα και πάρτε ένα υγιεινό πρωινό.

Τρώτε υγιεινά σνακ καθ’ όλη τη διάρκεια

Θα πρέπει να είναι αυτονόητο ότι τα υγιεινά σνακ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τους πολυάσχολους ανθρώπους. Αλλά, πώς ορίζετε ένα υγιεινό σνακ; Λοιπόν, όλα εξαρτώνται από τους στόχους σας. Αν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος, τότε αρκεί μια επιλογή με λίγες θερμίδες και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως ένας συνδυασμός από κράκερ και τυρί.

Ωστόσο, αν θέλετε να συσσωρευτείτε και να αποκτήσετε μυϊκή μάζα (σας κοιτάζω, αγύμναστοι επιχειρηματίες), τότε θα πρέπει να μασουλήσετε κάποιες πηγές πλούσιες σε πρωτεΐνες. Σκεφτείτε να φέρετε ένα ρόφημα πρωτεΐνης στο γραφείο για να διατηρήσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης υπό έλεγχο.

Έχετε πάντα μαζί σας ένα πλούσιο γεύμα

Το μεσημεριανό γεύμα είναι εξίσου σημαντικό με το πρωινό, αλλά μερικές φορές μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατο να βρείτε το χρόνο να μεταβείτε στο απέναντι φαστφουντάδικο για να φάτε ένα αξιοπρεπές γεύμα. Και το γρήγορο φαγητό δεν είναι ακριβώς κάτι που θα έπρεπε να τρώτε σε καθημερινή βάση, οπότε προφανώς δεν μένετε με τίποτα περισσότερο από ένα άδειο στομάχι. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι.

Μπορείτε να επιλέξετε να έχετε θρεπτικό και υγιεινό φαγητό στο γραφείο σας κάθε μέρα, χωρίς να χρειάζεται να σηκωθείτε και να αφήσετε τη δουλειά σας ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Σε αυτόν τον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο, οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι κάθε λεπτό στο γραφείο μετράει, οπότε απλά βρείτε μια υπηρεσία παράδοσης φαγητού που ειδικεύεται στα υγιεινά γεύματα και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να διατηρείτε τη διατροφή σας στο σωστό σημείο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Μην μειώνετε τα τρόφιμα, αντίθετα μειώστε τις θερμίδες

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πολυάσχολοι άνθρωποι στην προσπάθειά τους για μια πιο λεπτή σωματική διάπλαση είναι η εξάλειψη ολόκληρων ομάδων τροφίμων από τη διατροφή τους. Αυτή η προσέγγιση, αν και βιώσιμη για κάποιους, μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η εξάλειψη ολόκληρων ομάδων τροφίμων μπορεί να περιορίσει τις επιλογές σας καθώς και να σας στερήσει βασικά θρεπτικά συστατικά.

Αντ’ αυτού, γιατί να μην επιμείνετε σε μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει μια ποικιλία υγιεινών πηγών θρεπτικών συστατικών, αλλά να επικεντρωθείτε στις θερμίδες αντί για αυτές; Απλώς μειώστε τις μερίδες των γευμάτων σας, αν θέλετε να χάσετε βάρος ενώ εργάζεστε σε καθιστική εργασία, και χωρίστε τα γεύματά σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι θα μείνετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς υπερκατανάλωση τροφής.

Επιμείνετε σε μια υγιεινή διατροφική ρουτίνα

Και τέλος, πρέπει να έχετε μια αυστηρή ρουτίνα, αν θέλετε όλες οι προαναφερθείσες λύσεις να αποδώσουν τα αποτελέσματα. Ανεξάρτητα από το αν θέλετε να διατηρήσετε το σημερινό σας βάρος, να αυξήσετε τον όγκο σας ή να μειώσετε τον τόνο σας, πρέπει να είστε συνεπείς. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αναπτύξει μια υγιεινή διατροφική ρουτίνα που μπορείτε να τηρείτε κάθε μέρα και θα έχετε ευκολότερο χρόνο να επιτύχετε τους μακροπρόθεσμους στόχους σας για την υγεία και τη σωματική σας διάπλαση.

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao