dyo-logo-200

7 τρόφιμα και ποτά που βοηθούν στην αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών

Οι ηλεκτρολύτες σας βοηθούν να παραμείνετε ενυδατωμένοι, μαζί με πολλές άλλες σημαντικές λειτουργίες που σας κρατούν ζωντανούς και δραστήριους. Αν θέλετε να αναπληρώσετε τους ηλεκτρολύτες σας, υπάρχουν πολλές νόστιμες επιλογές, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Insider.

Πίνετε νερό καρύδας χωρίς ζάχαρη

Ένα φλιτζάνι νερό καρύδας έχει περίπου 350 mg καλίου ή περίπου το 13% της ημερήσιας αξίας σας (DV). Ευτυχώς, το νερό καρύδας είναι μια δημοφιλής εναλλακτική λύση για το εμφιαλωμένο νερό και διατίθεται στα περισσότερα παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών.

 Φάτε μπανάνες

Οι μπανάνες είναι μια απίστευτη πηγή ηλεκτρολυτών χάρη στα υψηλά επίπεδα καλίου τους. Μια τυπική μπανάνα έχει 422 mg (16% DV) καλίου. Προσθέστε μια ώθηση πρωτεΐνης βάζοντας λίγο φυστικοβούτυρο στην μπανάνα σας ή εισάγετε λίγες φυτικές ίνες ρίχνοντάς την στο πλιγούρι βρώμης σας.

Καταναλώστε γαλακτοκομικά προϊόντα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μια μεγάλη πηγή τόσο ασβεστίου όσο και νατρίου. Σε 100 ml γάλακτος, υπάρχουν περίπου 199 mg (20% DV) ασβεστίου και 281 mg (10% DV) καλίου.

Και το τυρί φέρνει ακόμα περισσότερα στο τραπέζι. Σε μία ουγγιά τυρί παρμεζάνας, υπάρχουν περίπου 336 mg (33% DV) ασβεστίου και 26,1 mg (2% DV) νατρίου.

Ενώ το ασβέστιο συνδέεται γενικά με τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα λαχανικά της λαχανίδας, τα φασόλια, τα προϊόντα σόγιας, τα αμύγδαλα, το ταχίνι και το bok choy είναι επίσης εξαιρετικές πηγές του μετάλλου.

Για να πάρετε νάτριο και ασβέστιο προσθέστε μια φέτα τυρί σε ένα κομμάτι ψωμί από αλεύρι αμυγδάλου.

 Μαγειρέψτε το λευκό κρέας και τα πουλερικά

Οι άνθρωποι μπορούν να πάρουν ηλεκτρολύτες τρώγοντας λευκό κρέας και πουλερικά. Σε 100 γραμμάρια λευκού κρέατος γαλοπούλας, υπάρχουν 349 mg (12% DV) καλίου και 1200 mg (52% DV) νατρίου. Άλλες πηγές
ψευδάργυρος
περιλαμβάνουν τα οστρακοειδή, τα φασόλια και τις φακές και τους σπόρους κάνναβης.

 Φάτε αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι κάτι παραπάνω από της μόδας, καθώς αυτό το φρούτο είναι μια απίστευτη πηγή καλίου. Σε ένα τυπικό αβοκάντο, υπάρχουν 660 mg (22% DV) καλίου. Δοκιμάστε τα αβοκάντο στην κορυφή του τοστ με λίγο τυρί για ένα σνακ ή πρωινό πλούσιο σε ηλεκτρολύτες.

Πιείτε χυμό φρούτων

Ενώ χυμοί όπως το πορτοκάλι, η λεμονάδα και η μπανάνα παρέχουν ηλεκτρολύτες, υπάρχει ένας που ξεχωρίζει: ο χυμός ροδιού. Αυτός ο χυμός φρούτων είναι μια φανταστική πηγή ηλεκτρολυτών, καθώς ένα φλιτζάνι περιέχει 533 mg (18% DV) καλίου. Πιείτε ένα ποτήρι με το πρωινό σας ή ως απογευματινή ανάσα. Αν αυξάνετε την πρόσληψη για να πάρετε ηλεκτρολύτες, μείνετε σε ένα φλιτζάνι 100% χυμό φρούτων για να αποφύγετε επιλογές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρόσθετη ζάχαρη.

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao