dyo-logo-200

3+1 τάσεις στην ομορφιά για τη νέα χρονιά

Τι περιλαμβάνει η ατζέντα της ομορφιάς για τη νέα χρονιά; Φαίνεται ότι η καθαρή, πράσινη και βιώσιμη ομορφιά είναι μονόδρομος, ενώ η περιποίηση
της επιδερμίδας σκοράρει πολύ ψηλά στις καθημερινές συνήθειες γυναικών αλλά και αντρών.

Το skincare στα χάι του

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το skincare ανεβαίνει κατακόρυφα, σε αντίθεση με το μακιγιάζ το οποίο βλέπει συνεχή μείωση στις πωλήσεις των προϊόντων
του.
Το 2022, το skinimalism, δηλαδή ο μινιμαλισμός στην περιποίηση διατηρεί τα ηνία σε σχέση με το περιβόητο και χρονοβόρο layering των πολλαπλών βημάτων στην περιποίηση. Έτσι, οι εταιρείες καλλυντικών ποντάρουν πλέον στην ποιότητα έναντι της ποσότητας. Και εμείς οι καταναλωτές κάνουμε
περισσότερο focus στο να βελτιώνουμε συνολικά την υγεία της επιδερμίδας μας από το να προσπαθούμε να μειώνουμε τα σημάδια του χρόνου, δηλαδή τις ρυτίδες και τη χαλάρωση.

Βασική προϋπόθεση για την καλή υγεία της επιδερμίδας είναι το ισορροπημένο μικροβίωμα. Γι αυτό και συνεχώς αυξάνεται η αναζήτηση και η κατανόηση της επιστήμης του μικροβιώματος στο διαδίκτυο. Μέσα στο 2022, θα μας απασχολήσουν και συστατικά που προέρχονται από ζύμωση, τα οποία είναι ήδη πολύ δημοφιλή στην Ιαπωνία και την Κορέα! Και αυτά με τη σειρά τους συμβάλλουν στην ενίσχυση του προστατευτικού φραγμού της επιδερμίδας και τη σωστή λειτουργία του.

Το μακιγιάζ θα λειτουργεί πιο περιποιητικά

Σύμφωνα με την αξιόπιστη εταιρεία ερευνών Mintel, το 50% των καταναλωτών τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, θα προτιμάει νέες υβριδικές φόρμουλες που συνδυάζουν το μακιγιάζ με την περιποίηση. Μπροστά σε αυτή την τεράστια ζήτηση, οι εταιρείες καλλυντικών κάνουν… ρετουσάρισμα σε ήδη υπάρχοντα προϊόντα. Ανανεώνουν και εμπλουτίζουν δηλαδή τις φόρμουλές τους με περισσότερα συστατικά που διαθέτουν περιποιητικές ιδιότητες. Τα προϊόντα νέας γενιάς γίνονται ακόμα πιο ανάρπαστα ειδικά όταν συνδυάζουν και την αντηλιακή προστασία.

Η βιωσιμότητα κερδίζει έδαφος

Το 2022, εντείνεται ο πόλεμος για το greenwashing, δηλαδή την παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τα πραγματικά μέτρα που παίρνουν οι εταιρείες για την προστασία του περιβάλλοντος. Στο πλευρό μας τίθεται, μεταξύ άλλων, το British Beauty Council που δημιούργησε την πρωτοβουλία Planet Positive Beauty Guide. Πρόκειται για έναν οδηγό με χρήσιμες πληροφορίες, ώστε να αποφεύγουμε το greenwashing και να κάνουμε πραγματικά πράσινες και συνειδητές επιλογές στην ομορφιά μας.

Μέσα στο 2022, θα δούμε περισσότερους κάδους ανακύκλωσης, με τους καταναλωτές να παίρνουν πόντους για τα προϊόντα ομορφιάς που θα ανακυκλώνουν εκεί, ενώ θα υπάρχουν περισσότερα βιώσιμα προϊόντα ομορφιάς με ελάχιστη ή μηδενική παρουσία νερού στη σύστασή τους.

H ανδρική περιποίηση στο προσκήνιο

Σε συνεχή αύξηση είναι οι πωλήσεις της ανδρικής περιποίησης, η οποία αναμένεται να φέρει κέρδη 81.2 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2024. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στον εγκλεισμό που έφερε η πανδημία, η οποία μεγάλωσε την ανάγκη μας για self-care και self-pampering. Έτσι, οι άντρες έμειναν στο σπίτι και πειραματίστηκαν με την περιποίηση της επιδερμίδας τους κάνοντας online αγορές. Επιπλέον, τώρα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα προϊόντα τα οποία μπορούν να δοκιμάσουν, από τις κλασικές εταιρείες ομορφιάς, μέχρι niche brands και τις μάρκες διάσημων προσωπικοτήτων, όπως η Pleasing του Harry Styles.

Επιμέλεια: Πάτια Ιορδανίδου, Beauty Editor

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao