Γρήγορες δίαιτες: Γιατί αποτυγχάνουν;

Σχεδόν κάθε γυναίκα έχει δοκιμάσει στη ζωή της μια από τις εκατοντάδες «δίαιτες της μόδας» που κυκλοφορούν- από στόμα σε στόμα, στα περιοδικά, στο Διαδίκτυο.
Και όλες, ή σχεδόν όλες, όχι μόνο την εγκατέλειψαν, αλλά και επαναπροσέλαβαν αμέσως όλα τα κιλά που είχαν χάσει, κάνοντάς την.
Όποιο όνομα κι αν έχει, όσο γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους κι αν υπόσχεται μια τέτοια δίαιτα, μην παρασυρθείτε.
Η σωστή απώλεια βάρους γίνεται με προσεκτική, ισορροπημένη διατροφή, χωρίς αποκλεισμούς τροφίμων και άσκηση. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές:
▶ Βάλτε ποικιλία στη διατροφή σας. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα αυτών των διατροφικών σχημάτων είναι ότι είναι μονότονα και βαρετά. Επιπλέον, δεν παρέχουν στον οργανισμό όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη για να
λειτουργήσει, αυξάνοντας τον κίνδυνο νοσηρότητας.
▶ Καταναλώνετε πολλά και συχνά γεύματα, προσέχοντας το μέγεθος των μερίδων που καταναλώνετε.
▶ Πείτε όχι στα κακά λίπη και προσθέστε στη διατροφή σας πολλά φρούτα και λαχανικά.
▶ Φροντίστε να ασκείστε τουλάχιστον 150 λεπτά εβδομαδιαίως.
▶ Εξαφανίστε από την κουζίνα σας κάθε τροφή πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά. Γεμίστε το ψυγείο σας με άπαχη πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά και άπαχα γαλακτοκομικά και τα ντουλάπια σας με δημητριακά ολικής άλεσης,
όσπρια και σπόρους.