Ο χειμώνας μπορεί να είναι μια εποχή που κάποιος μπορεί εύκολα να μπερδευτεί ανάμεσα σε υγιεινά, νόστιμα τρόφιμα και επίσης τρόφιμα που θα σας κρατήσουν ζεστό. Επιπλέον, τα χειμερινά ρίγη τείνουν να μειώσουν σε μεγάλο βαθμό το επίπεδο ενέργειας. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος για τον οποίο το να σηκωθείτε για γυμναστική φαίνεται επίσης δύσκολο το χειμώνα. Το χειμώνα, τα ψυγεία μας είναι ακόμη πιο πιθανό να γεμίσουν με βαριά και πλούσια τρόφιμα που είναι νόστιμα (αλλά όχι υγιεινά). Εδώ είναι 10 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε ένα ζεστό και υγιεινό χειμώνα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Doctor NDTV:

  1. Κουρκουμάς

Εκτός από τις εκπληκτικές θεραπευτικές του ιδιότητες, ο κουρκούμας είναι επίσης γνωστός ότι μειώνει τη φλεγμονή και διατηρεί το σώμα ζεστό και άνετο. Κάποιος μπορεί να βράσει κουρκουμά με γάλα και να έχει ένα ποτήρι καθημερινά.

  1. Τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι ένα άλλο στοιχείο στην κουζίνα που βοηθά στη διατήρηση της ζεστής θερμοκρασίας του σώματος. Επιπλέον, διευκολύνει επίσης την ενδυνάμωση της δύναμης και της πέψης του σώματος και βοηθά στην θεραπεία του βήχα και του κρυολογήματος.

  1. Μέλι

Ένα από τα πολύ λίγα τρόφιμα χωρίς ημερομηνία λήξης, το μέλι έχει φαρμακευτικές ιδιότητες που βοηθούν στην αντιμετώπιση του κρυολογήματος και της γρίπης το χειμώνα. Είναι επίσης ζεστό από την φύση και έτσι μας βοηθά να είμαστε ζεστοί και άνετοι.

  1. Κανέλα

Η κανέλα βοηθάει στον μεταβολισμό και παράγει θερμότητα στο σώμα. Μπορείτε απλά να το προσθέσετε στον κανονικό καφέ ή το milkshake για να αποκομίσετε τα οφέλη της κανέλας.

  1. Σουσάμι

Οι σπόροι σουσαμιού βοηθούν στην αντιμετώπιση χρόνιων παθήσεων όπως η πνευμονία, η βρογχίτιδα και το άσθμα. Η εφαρμογή πάστας σουσαμιού στα μαλλιά βοηθά στη μείωση της πιτυρίδας.

  1. Αποξηραμένα φρούτα
side view of mix of nuts and dried fruits in a bowl on rustic background

 

Η κατανάλωση ξηρών καρπών (σε περιορισμένες ποσότητες) βοηθά στην παραγωγή θερμότητας στο σώμα. Βοηθούν επίσης στη θεραπεία της αναιμίας και άλλων ασθενειών που σχετίζονται με την ανεπάρκεια βιταμινών.

  1. Κρόκος (σαφράν)

Ένα από τα πιο δημοφιλή συστατικά στα πιάτα που παρασκευάζονται για τις βασιλικές οικογένειες στις χώρες της Ανατολής, το σαφράν βοηθά στη διατήρηση της υγείας μας κατά τη διάρκεια του χειμώνα και μας δίνει επίσης ένα λαμπερό δέρμα. Κάποιος μπορεί να προσθέσει μια πρέζα σαφράν στο γάλα.

  1. Αυγά

Τα αυγά είναι εξαιρετικά πλούσιες πηγές πρωτεϊνών και βιταμινών και βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις το χειμώνα. Ενισχύουν επίσης την ενέργεια στο σώμα.

  1. Πιπέρι

Το μαύρο ή άσπρο πιπέρι βοηθά στο να  διατηρεί το  σώμα μας ζεστό το χειμώνα. Τα οξειδωτικά στο μπαχαρικό βοηθούν επίσης στην καταπολέμηση του βήχα και του κρυολογήματος το χειμώνα.

  1. Ζεστές σούπες

Χρήσιμες για την αντιμετώπιση του βήχα και του κρυολογήματος, οι ζεστές σούπες είναι ένας από τους πιο υγιεινούς τρόπους να παραμείνετε ζεστοί