Συμβουλές για σωστό τρέξιμο το χειμώνα

  • Φροντίζουμε να φοράμε ρούχα (μπλουζάκι , ελαφρύ μπουφάν) από ειδικά συνθετικά νήματα που χρησιμοποιούνται στην αθλητική ένδυση.
  • Καλό είναι να φοράμε γυαλιά ηλίου για την προστασία των ματιών από το κρύο.
  • Διαλέγουμε διαδρομές ανάλογα με τι καιρό έχει την ώρα που θα τρέξουμε: αν έχει δυνατό άνεμο τρέχουμε σε μια διαδρομή που να μην έχει πολλή μεγάλη απόσταση με κόντρα άνεμο οπότε καλό είναι να γνωρίζουμε μια όσο το δυνατό κυκλική διαδρομή.
  • Αν έχει βρέξει, διαλέγουμε διαδρομή με όσο το δυνατόν λιγότερη λάσπη.
  • Αν έχει πολύ χαμηλές θερμοκρασίες διαλέγουμε διαδρομή που να μην υπάρχει κίνδυνος παγετού.
  • Φροντίζουμε να λαμβάνουμε πολλούς υδατάνθρακές καθώς είναι μια πολύ γρήγορη πηγή ενέργειας. Επίσης ,καλό είναι να λαμβάνουμε βιταμίνη C τρώγοντας εσπεριδοειδή για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος αλλά και για ενυδάτωσή.