Τροφές που τονώνουν τη λίμπιντο

Η σεξουαλική διάθεση μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες: από φάρμακα (π.χ οπιοειδή, αντιψυχωσικά ή αντινεοπλασματική αγωγή) ή από συνήθειές μας, από προβλήματα υγείας (π.χ. Ορμονικές διαταραχές, γήρανση, αρθρίτιδα) έως την ψυχολογική μας κατάσταση. Και ενώ οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουν τις αφροδισιακές ιδιότητες των στρειδιών και της σοκολάτας, η ευεργετική επίδραση του ...πουρέ γλυκοπατάτας και του πεπονιού, του αβοκάντο και του σέλερι στη λίμπιντο μας είναι άγνωστη! Την ίδια ώρα, υπάρχουν τροφές που επιδρούν αρνητικά στη σεξουαλική μας διάθεση.
1) Τα λίπη επιδρούν στη νευροδιαβίβαση
Αυξάνοντας την πρόσληψή σας σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και υποστηρίζουν τη νευροδιαβίβαση, μπορείτε να τονώσετε τη σεξουαλική σας ζωή.

2) Η αλκαλική διατροφή, δηλαδή μια διατροφή πλούσια σε πράσινα φυλλώδη λαχανικά και φτωχή σε επεξεργασμένα τρόφιμα και σάκχαρα, μπορεί να μειώσει δραστικά τη φλεγμονή του οργανισμού που ρίχνει τη λίμπιντο και να δώσει νέα ώθηση στη σεξουαλική σας ζωή.

3) Τα μέταλλα βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος, που είναι ζωτικής σημασίας για την καλή σεξουαλική λειτουργία. Τονώστε τη μικροκυκλοφορία καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C, όπως μούρα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Επίσης καταναλώνοντας τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως κολοκυθόσπορο, κουκουνάρι, κόκκινο κρέας, κακάο, ρεβύθια και σπανάκι.

4) Η βιταμίνη Β μειώνει το στρες και την έλλειψη ενέργειας και βελτιώνει τη διάθεση. Θα τη βρείτε ατο χοιρινό κρέας, στα πουλερικά, στο ψωμί, στα δημητριακά ολικής άλεσης, στα αυγά και στα όσπρια.

5) Πέρα από τα σημαντικά της οφέλη στη συνολική μας υγεία, η βιταμίνη D παίζει σημαντικό ρόλο και στη λίμπιντο. Η έλλειψή της μπορεί να μειώσει τις ορμόνες (τα οιστρογόνα στους άνδρες και την τεστοστερόνη στους άνδρες) που επιδρούν στη διάθεση, τη σεξουαλική επιθυμία και απόδοση. Οι ειδικοί συστήνουν την καθημερινή λήψη συμπληρώματος βιταμίνης D από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο και καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους για τους ανθρώπους που δεν βγαίνουν συχνά έξω.

5) Τα Goji berries, τα αβοκάντο, η γύρη (που εκτός από τη διάθεση αυξάνει την αντοχή αλλά και τη γονιμότητα), το σκόρδο, οι γλυκοπατάτες, η μαύρη σοκολάτα, τα στρείδια (χάρη στον ψευδάργυρο, τα μέταλλα και τα αμινοξέα που περιέχουν), το πεπόνι, το τζίντζερ και το τσίλι είναι μεταξύ των τροφών που μπορούν να φουντώσουν και πάλι τη σεξουαλική σας διάθεση.
Τα Goji berries το πετυχαίνουν αυτό αυξάνοντας την τεστοστερόνη. Παράλληλα βελτιώνουν και την αντοχή. Τα αβοκάντο βοηθούν τους άνδρες με τη βιταμίνη Β6 που περιέχουν, που συμβάλλει στην παραγωγή ανδρικών ορμονών και τις γυναίκες λόγω του καλίου (που συμβάλλει στη ρύθμιση του θυρεοειδούς αδένα). To δε σκόρδο βοηθά αυξάνοντας τη ροή του αίματος στα αναπαραγωγικά όργανα.
Πλούσιο σε λυκοπένιο και κιτρουλίνη, που μετατρέπεται σε αργινίνη, το πεπόνι συμβάλλει στη χαλάρωση των αγγείων σχεδόν με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο δρα και το βιάγκρα!
Και η μαύρη σοκολάτα βελτιώνει σημαντικά την κυκλοφορία αλλά και τη διάθεση, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης και της ντοπαμίνης που μειώνουν το στρες.
Τέλος, το σέλερι και τα σύκα αν και δεν επιδρούν άμεσα στη σεξουαλική διάθεση, έχει βρεθεί ότι αυξάνουν την έκκριση των φερομονών στον ιδρώτα των ανδρών καθιστώντας τους πιο ελκυστικούς στις γυναίκες.

Και τι να αποφύγετε
Τη μέντα, καθώς μειώνει την τεστοστερόνη.
Το τυρί.
Τα αντισυλληπτικά χάπια, καθώς επηρεάζουν τα επίπεδα των ορμονών στον οργανισμό.
Τη ζάχαρη. Αυξάνει τα επίπεδα της ινσουλίνης, συμβάλλει στην αποθήκευση του κοιλιακού λίπους, στην απώλεια μυικής μάζας και στην πτώση των επιπέδων τεστοστερόνης.
Το αλκοόλ. Παρόλο που μπορεί να χαλαρώσει τις αντιστάσεις μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση.
Την καφεΐνη.
Το στρες. Μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη λίμπιντο ανδρών και γυναικών.
Το κάπνισμα.

utipro banner 270x200 A

banner2

Please publish modules in offcanvas position.